Suport clienti
Intrebari frecvente
bocado.ro
Ca sa poti plasa o comanda trebuie sa ai cont. Pentru detaliile deschiderii contului te rugam sa verifici sectiunea Cont client. Cand esti autentificat in contul tau, identifici produsele dorite, le adaugi in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii. Poti adauga in cos produse de la mai multi furnizori diferiti. Vei putea selecta optiunile de livrare pentru fiecare furnizor de la care comanzi, vei putea alege metoda de plata si vei putea adauga alte specificatii relevante inainte de confirmarea finala a comenzii.
Pot exista mai multe motive pentru care nu poti plasa o comanda. Daca intampini probleme, te rugam sa ne contactezi pentru asistenta personalizata.
Fiecare furnizor stabileste valoarea minima de comanda aplicabila pentru produsele sale. In pagina fiecarui produs gasesti informatii despre furnizorul care il livreaza, precum si valoarea minima acceptata de acesta. Nu trebuie sa iti faci griji daca te incadrezi. Adauga produsele in cosul de cumparaturi, si acesta va calcula automat daca produsele adaugate indeplinesc valoarea minima setata. In cazul in care nu depasesc, vei primi o atentionare cu suma necesara pentru atingerea pragului de valoare minima
Daca esti logat in cont si nu vezi adresele de livrare ale companiei in primul rand incearca sa te deconectezi si sa te reconectezi in cont. Daca nu ai mai plasat nicio comanda pentru adresa pe care o cauti, verifica cu administratorul contului de companie daca acesta ti-a alocat adresa respectiva pentru comenzi. Daca in trecut ai plasat comenzi pentru adresa respectiva, dar stii ca nu ai mai comandat in ultimele saptamani, te rugam sa contactezi agentul tau Macromex. Daca in continuare intampini probleme, te rugam sa ne contactezi pentru asistenta personalizata.
Poti urmari starea comenzilor din contul tau, meniul Comenzile mele. Pentru comenzile plasate la Macromex, vei primi un SMS de notificare cu o zi inainte de ziua de livrare. Pentru comenzile plasate de alti furnizori, acestia iti vor confirma telefonic data de livrare conform selectiei tale din comanda.
Din cauza cererii si disponibilitatii produselor, cosul tau se poate actualiza automat pentru a reflecta cantitatea cea mai recenta disponibila in stocul nostru.
Odata ce ai trimis o comanda din Bocado, aceasta intra imediat in procesare, si nu mai poate fi anulata automat de pe platforma. Te rugam sa contactezi furnizorul de la care doresti anularea comenzii, in cel mai scurt timp de la plasarea comenzii, pentru a opera o anulare manuala. Alternativ, te rugam sa ne scrii pe chat, selectand optiunea Vreau sa vorbesc cu un operator.
Odata ce ai trimis o comanda din Bocado, aceasta intra imediat in procesare, si nu mai poate fi modificata. Daca vrei sa adaugi produse la o comanda deja plasata, si valoarea acestora depaseste comanda minima, poti trimite o noua comanda. Alternativ, te rugam sa contactezi reprezentantul de vanzari sau sa ne scrii pe chat, selectand optiunea Vreau sa vorbesc cu un operator.
Da, termenele limita variaza in functie de furnizor si de regiune. In check-out / in procesul de finalizare a comenzii vei putea vedea un calendar cu zilele disponibile pentru livrare, in functie de ziua si ora la care plasezi comanda. In functie de zilele disponibile la fiecare furnizor poti selecta aceeasi zi de livrare pentru fiecare furnizor, sau zile diferite. Produsele vandute de fiecare furnizor vor fi livrate individual de acestia.
Te rog sa iei legatura cu furnizorul la care ai plasat comanda. Daca nu reusesti sa obtii un raspuns, te rog sa ne contactezi prin pagina Contact si vom verifica imediat situatia pentru tine.
Pentru orice neconcordante intre comanda efectuata pe site si comanda livrata, te rog sa iei legatura direct cu furnizorul. Daca problema persista, te rog sa ne contactezi pe chat sau prin pagina Contact.
Daca nu ai mai plasat comenzi de o perioada de timp si nu poti accesa contul te rugam sa ne contactezi pentru deblocare, folosind chat-ul sau pagina Contact.