Suport clienti
Intrebari frecvente
bocado.ro
Poti plasa o comanda cu pana la 30 de zile in avans. In timpul procesului de finalizare a comenzii, poti selecta zilele disponibile pentru livrare.
Daca produsele primite nu corespund specificatiilor, contacteaza imediat furnizorul pentru a initia un proces de returnare sau inlocuire. Toate detaliile despre returnari vor fi specificate in contractul incheiat cu fiecare furnizor.
In cazul in care comanda ta se livreaza prin curier, furnizorul iti va transmite optiuni de urmarire in timp real a comenzilor. Daca livrarea se face prin distributie directa, fiecare furnizor iti va confirma ziua de livrare prin mijloace proprii.
Pot exista situatii in care se adauga o taxa de livrare la comanda ta, in functie furnizor, de distanta sau dimensiunea comenzii. Taxele de livrare se calculeaza automat in cosul de cumparaturi, pentru fiecare furnizor in parte, in functie de adresa de livrare si produsele selectate. Macromex si alti furnizori ofera transport gratuit. Poti gasi conditiile de transport detaliate in pagina de produs, precum si in pagina de prezentare a fiecarui furnizor.
Daca doresti sa returnezi un produs te rugam sa contactezi furnizorul.
In cazuri exceptionale, din cauza disponibilitatii produselor la momentul indeplinirii comenzii, comanda ta poate fi actualizata pentru a reflecta cantitatea cea mai recenta pe care furnizorul o poate livra. Acesta te va contacta direct pentru stabilirea unei rezolvari de comun acord. Te rugam sa ne semnalezi daca te confrunti cu astfel de situatii.
Pe Bocado sunt numerosi furnizori care livreaza produse la nivel national. Daca esti logat in cont si toate produsele apar indisponibile in zona ta de livrare, te rugam sa completezi formularul de contact si iti vom raspunde in scurt timp.