Intrebari frecvente clienti - Cont client

Cum imi creez cont pe platforma?

Crearea unui cont este rapida, usoara si gratuita. Trebuie doar sa accesezi sectiunea Creeaza cont si sa completezi formularul scurt de inscriere. Dupa completarea formularului cu informatiile necesare despre companie si persoana de contact, contul se valideaza automat, vei putea accesa oferta de pret si plasa prima comanda.

Ce documente sunt necesare pentru inregistrare?

Nu este necesar sa incarci documente pentru inregistrare, dar trebuie sa ai la indemana datele companiei pe care o reprezinti.

Cat timp dureaza validarea contului?

Validarea contului de utilizator se face automat de catre platforma, pe baza datelor inregistrate in formularul de inscriere. Ulterior, vei fi contactat de colegii nostri pentru asistenta suplimentara.

Daca mi-am creat un cont, trebuie sa inchei si contract?

Incheierea unui contract depinde de conditiile fiecarui furnizor. De obicei, un contract este necesar atunci cand plasezi o comanda, pentru a stabili termenii si conditiile colaborarii. Prin incheierea unui contract, poti beneficia de avantaje precum termen de plata preferential si preturi negociate, ceea ce poate duce la economii semnificative si imbunatatirea fluxului de numerar al afacerii tale.

Poti fi mai multe conturi de utilizatori pentru aceeasi companie?

Da, pot exista mai multe conturi de utilizatori pentru aceeasi companie, fiecare cu roluri diferite, in functie de responsabilitatile fiecarui utilizator. Gasesti aici mai multe detalii despre rolurile disponibile.

Ce tipuri de utilizatori se pot crea pe site?

Platforma permite 3 tipuri de conturi pentru organizatii: administrator (gestioneaza utilizatori si adrese de livrare, vizualizeaza si plaseaza comenzi), achizitii (plaseaza comenzi pentru adresele alocate si vizualizeaza propriile comenzi) si contabilitate (vizualizeaza facturi, nu poate plasa comenzi).
Primul cont de utilizator creat pentru o companie primeste automat rol de administrator al acelei companii pe platforma. Acest poate adauga noi utilizatori, poate aproba conturile solicitate de utilizatorii secundari, si le poate aloca adresele de livrare pentru care pot plasa comenzi.
Daca societatea pe care soliciti sa iti creezi cont are deja un utilizator cu rol de administrator, contul tau va trebui aprobat de acesta. Tot utilizatorul cu rol de administrator iti va aloca un rol (administrator, achizitii sau contabilitate), precum si adresa / adresele de livrare pentru care poti plasa comenzi.

Pot sa imi fac cont pentru mai multe companii?

O adresa de email se poate folosi doar pentru o singura companie. Daca ai nevoie de conturi separate pentru mai multe companii, va trebui sa utilizezi adrese de email diferite pentru fiecare.

Cum fac modificari in contul meu?

La crearea contului, datele companiei tale se completeaza automat. Daca ai un istoric de colaborare cu Macromex SRL, vei gasi precompletate in cont datele societatii si adresele de livrare.
Daca ai nevoie sa modifici datele tale de contact (nume sau numar de telefon), poti face acest lucru in sectiunea Datele mele. Nu se poate modifica adresa de email pe care este inregistrat contul, pentru acest lucru trebuie sa creezi un cont nou.
Daca ai nevoie sa modifici datele companiei (denumirea societatii, adrese noi de livrare), te rugam sa iei legatura cu noi prin formularul din pagina bocado.ro/contact

Cum imi schimb sau resetez parola?

Daca esti logat in cont, poti schimba parola din meniul Contul meu - Autentificare - Redefineste parola. Daca nu esti logat in cont poti stabili o parola noua accesand link-ul "Seteaza / reseteaza parola" din pagina de autentificare (Contul meu). Trebuie sa introduci adresa de email pe care ti-ai creat contul, si apoi sa accesezi link-ul pe care il vei primi pe email.

Nu ma pot conecta: am uitat parola sau nu imi amintesc emailul pe care am creat cont

Daca ati uitat parola, poti stabili o parola noua accesand link-ul "Seteaza / reseteaza parola" din pagina de autentificare (Contul meu). Trebuie sa introduci adresa de email pe care ti-ai creat contul, si apoi sa accesezi link-ul pe care il vei primi pe email. Daca ai uitat adresa de email cu care ti-ai creat cont pe Bocado, te rugam sa contactezi echipa de suport, folosind optiunea de Chat afisata in coltul din stanga-jos, sau formularul de contact din bocado.ro/contact .

Cum pot adauga un nou punct de lucru / o noua adresa de livrare?

Pentru a adauga un nou punct de lucru sau o noua adresa de livrare, te rugam sa contactezi echipa noastra de suport pentru actualizarea informatiilor in cont.